Klantpsychologie: hoe krijg je mensen makkelijker 'mee'
- 09 november 2022
- 19:30
- 21:30
- Emixion
In vervolg op de succesvolle presentaties bij Business Netwerk Betuwe van gastspreker Stefan Renkema (Senior Docent Sales & Marketing bij de HAN, Oprichter Tafelgasten en Directeur Your Ability, Business School) en de daaruit voortgekomen behoefte aan kennissessies bij onze Partners en Leden, starten wij op 9 november a.s. met de Business Netwerk Betuwe Academy! Graag nodigen wij jou uit om op woensdag 9 november van 19:30 - 21:30 uur bij onze mediasponsor Emixion, gastheer van de Business Netwerk Betuwe Academy en de kennissessie Klantpsychologie, hoe krijg je mensen makkelijker 'mee' van Stefan Renkema. Tijdens de kennissessie zullen er koffie, thee, fruitwater en lekkernijen worden aangeboden.
De aanwezigen ontvangen een certificaat van deelname en we sluiten de avond gepast af met een glaasje bubbels. Deze sessie is geschikt voor professionals die in hun werk (veel) contact hebben met mensen (denk aan klanten, cliënten, opdrachtgevers en patiënten) en die op zoek zijn naar praktische manieren waarmee ze deze relaties makkelijker 'mee' krijgen.
Deelname aan de kennissessie van de Business Netwerk Betuwe Academy bedraagt € 99,- exclusief BTW, waarbij je de mogelijkheid hebt om een introducé mee te nemen (collega of zakelijke relatie). De (Premium) Partners en Leden van Business Netwerk Betuwe ontvangen 15% korting op het deelnamebedrag.
Meld je aan voor deze interessante kennissessie die direct toepasbaar is in je dagelijkse werkzaamheden!
Klantpsychologie: hoe krijg je mensen makkelijker 'mee'
Zonder dat we het beseffen, maken we veel keuzes onbewust. Dat keuzeproces vindt razendsnel in ons brein plaats. Maar die onbewuste keuzes zijn lang niet altijd de beste keuzes. Iedereen die werkt met andere mensen weet dat het soms heel lastig is om mensen 'mee' te krijgen, ook al lijkt de keuze soms simpel.
Als je weet hoe het brein werkt bij het maken van die keuzes, helpt dit in de contacten die je hebt met klanten. Bijvoorbeeld bij vragen of klachten. In deze training bespreken we een aantal verrassende inzichten uit de psychologie. Je leert een aantal praktische technieken die je meteen daarna kunt inzetten in jouw - schriftelijke én mondelinge - contacten met klanten, cliënten of opdrachtgevers. In het eerste deel van de sessie gaan we aan de slag met de zogenaamde 'alpha technieken'. Dit zijn technieken waarmee je als het ware het 'gaspedaal' bij besluitvorming kunt beïnvloeden. In het tweede deel van de sessie gaan we in op de 'omega technieken'. Hierin leer je actief verschillende soorten weerstanden herkennen en krijg je praktische handvaten aangereikt waarmee je die weerstanden kunt verlagen.
Leukere gesprekken, blijere klanten
Wanneer je weet welke psychologische knoppen een rol spelen in het hoofd van jouw klanten, dan kun je - door aan die knoppen te draaien - invloed uitoefenen op die keuzes. Op die manier worden klantgesprekken niet alleen leuker maar vergroot je ook je kansen op een tevreden klant! En, klanten die tevreden zijn, komen niet alleen terug, ze vertellen het ook graag rond!
Resultaten: na deze sessie
- weet je hoe het brein (onbewust) keuzes maakt;
- heb je inzicht in de psychologische processen achter deze keuzes;
- weet je hoe je deze psychologische processen kunt beïnvloeden;
- kun je klantgesprekken beter sturen.
Dus kom ook woensdag 9 november van 19:30 - 21:30 uur bij onze mediasponsor Emixion, gastheer van de Business Netwerk Betuwe Academy en neem deel aan de kennissessie Klantpsychologie: hoe krijg je mensen makkelijker 'mee' van Stefan Renkema.
Meld je aan voor deze interessante kennissessie die direct toepasbaar is in je dagelijkse werkzaamheden! We kijken er enorm naar uit om jou bij onze Academy te mogen ontvangen. Business Netwerk Betuwe, hét business netwerk voor de succesvolle ondernemer!